راه اندازی تجهیزات آشپزخانه | بلاگ

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه

ساخت وبلاگ

گرمخانه غذا اداری 6 طبقه

این دستگاه با ابعادی به طول ۹۴ و عرض ۶۰ سانتی متر ساخته می شود، ارتفاع این گرمخانه ۱۰۶ سانتی متر می باشد، وجود ۲ عدد دستگیره چپقی یا کله گاوی سبب سهولت در باز و بست درب های دستگاه خواهد شد.

در داخل گرمخانه غذا اداری پرسنلی ۶ عدد توری شلف قرار گرفته است که افراد می توانند ظروف غذای خود را برای گرم شدن در داخل آن قرار دهند، وجود عایق بندی مناسب توسط پشم شیشه در ۴ طرف دستگاه سبب شده است تا از اتلاف حرارت و گرما جلوگیری شده و غذا به خوبی گرم نگه داشته شود.

نکته ی مهم و قابل توجه در ساخت این گرمخانه این است که امکان ارائه به ۲ صورت گازی و برقی به مشتریان با توجه به درخواست آن ها وجود دارد، در مدل برقی دستگاه  با برق شهری ۲۲۰ ولت و در صورت گازی بودن با گاز شهری یا کپسول که آن هم باز به نظر مشتریان بستگی دارد تولید خواهد شد.

نمای گرمخانه از جنس ورق استیل خش دار بوده و داخل آن از ورق گالوانیزه استفاده شده است، استفاده از ورق خش دار استیل سبب سهولت در نظافت این دستگاه نیز خواهد شد، علاوه بر این وجود ۴ عدد کفشک مشکی رنگ در پایه های این دستگاه این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از ۲ تا ۳ سانتی متر ارتفاع را تغییر دهید.

کانتر صندوق کشودار

این میز از کلاف های پروفیل استیل ۴۰*۴۰ ساخته شده است و طول آن ۶۵، عرض ۶۰ و ارتفاعی برابر با ۸۵ سانتی متر را دارد، در جلوی این میز یک عدد کشو به ابعاد ۵۰*۳۰ سانتی متری قرار گرفته است که به صورت ریلی می توان آن را باز و بسته کرد. وجود دستگیره ای بر روی این کشو سبب می شود تا بتوان به سهولت از آن استفاده کرد بر روی این کشو به درخواست و انتخاب مشتری می توان کلید هم قرار داد.

نمای این کشو از جنس ورق استیل روکش دار می باشد حتی در کف این کشو نیز از ورق استیل استفاده شده است، در پایه های این میز ۴ عدد کفشک مشکی رنگ ۴۰*۴۰ قرار گرفته است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید ارتفاع میز را ۲ تا ۵ سانتی متر افزایش یا کاهش دهید.

از این کانتر صندوق دار می توان در فست فود، رستوران و مغازه های مرغ و گوشت فروشی استفاده کرد.

تجهیزات فست فود

تاسیس فست فود ضمن نیاز به داشتن به تخصص و دانش لازم در خصوص حداقل چندین نوع متفاوت از انواع غذاهای فست فودی به هدف گذاری و دانش در خصوص چیدمان و ارائه منو هم دارد. صرف داشتن چند ایده نمی تواند شما را در رسیدن به هدفتان موفق کند.

شاید اولین راه برای اینکه مدیری موفق برای فست فودی خودتان باشید این است که توان لازم را برای ایجاد تقاضا در fastfood خودتان داشته باشید. طیف زیاد و تنوع مغازه های فست فودی و رستوران هایی که غذاهای آماده مختلفی را ارائه می کنند، نشان دهنده آن است که موفقیت در این بازار اتفاقی نیست و البته در صورت موفقیت تداوم آن نیز، نیاز به بازنگری و به روز بودن تمام جهات برای اداره یک رستوران را دارد.

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 226 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 13:49

کباب پز ذغالی ۱ متری

این محصول ابزاری جهت پخت و کبابی کردن مواد غذایی است که تمامی قسمت های آن از استیل ضد زنگ ساخته می شود با توجه به اینکه ذغال در دراز مدت ورقه ها را تیره و سیاه می کند این امکان نیز وجود دارد که در پشت کباب پز ورقه گالوانیزه نصب شود. البته استفاده از این بخش به درخواست مشتری انجام می شود.

ذغال جهت شعله ور شدن به اکسیژن نیاز دارد. بلوور یا دمنده این جریان هوا را فراهم می کند و از طریق حفره های موجود در زیر جایگاه به ذغال ها می رساند. همیشه پس از استفاده از ذغال ها خاکسترهای مربوط به آن بر جای می مانند و باید تخلیه شوند. برای سهولت در پایین ترین قسمت جایگاه ذغال، فضایی وجود دارد که خاکسترها در آن قرار می گیرند.

پایه های کباب پز نیز از جنس استیل هستند. دو عدد میله استیل نیز در زیر پایه ها قرار دارد که نازک تر از پایه های اصلی هستند و بلوور یا دمنده روی آن متصل می شود.

صفحه چدنی گریل ذغالی قطر ۴۵

این صفحه به صورت دایره ای شکل و از جنس چدن آلیاژ آهنی ساخته می شود، قطر این صفحه ۴۵ سانتی متر و ضخامت آن ۱ سانتی متر می باشد، ساخت این صفحه به نوعی می باشد که می توان آن را بر روی انواع منقل، کباب پز و باربیکیو قرار داد.

فاصله هایی که بر روی این صفحه ی چدنی در نظر گرفته شده است برای عبور یکنواخت حرارت و پخت مناسب مواد خوراکی می باشد.

این صفحه برای گریل و کباب کردن انواع صیفی جات از جمله کدو، بادمجان، سیب زمینی و گوشت، مرغ و ماهی مناسب می باشد.

استفاده از چدن آلیاژ آهنی در ساخت این محصول سبب مقاومت بسیار بالای آن در برابر حرارت و گرما شده است، علاوه بر این چدن سبب می شود مواد خوراکی به خوبیی طبخ شده و به راحتی از صفحه جدا شود.

سینک تک لگن کابینت دار

این سینک صنعتی از جنس استیل ساخته شده است و با ابعادی به طول و عرض ۶۰ و ارتفاع ۸۵ سانتی متر تولید می شود، اندازه ی دهنه ی این سینک ۵۰*۵۰ سانتی متر می باشد، با توجه به این که در زیر این سینک یک عدد کابینت با درب لولایی قرار گرفته است می توان تجهیزات مختلف نظافتی را در آن جای داد برای همین این سینک برای فست فودها، کترینگ، رستوران، کافی شاپ و تهیه غذا مناسب می باشد.

چهار طرف این سینک توسط ورق استیل پوشانده شده است، جنس ورق های کلاف از استیل روکش دار می باشد که ضخامت بسیار بالایی داشته و سبب افزایش کیفیت و مقاومت این سینک نسبت به محصولات مشابه خواهد شد. به دلیل این که این محصول باید به صورتی ساخته شود که در برابر آب و رطوبت مقاومت بالایی داشته باشد در ساخت آن از ورق استیل ۸۰ نگیر ۳۰۴ استفاده شده است.

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 227 تاريخ : شنبه 8 خرداد 1400 ساعت: 17:31

شبکه آبرو استیل

در آشپزخانه های صنعتی بزرگ هر روز سرآشپز و پرسنل جهت طبخ غذاهای موجود در منو و شستشوی ظروف مربوط به آن از آب زیادی استفاده می کنند. جهت سهولت در تخلیه این مایعات در کف آشپزخانه ها جوب آب تعبیه می شود. روی این فضاها باید شبکه های آبرو نصب شود. روی این شبکه ها پروفیل های استیل با فاصله دو سانتی متری از یکدیگر نصب شده اند. این سبک از طراحی موجب می شود که مایعات به خوبی تخلیه و به سمت شبکه فاضلاب هدایت شوند.

اتصالات این شبکه با جوش آرگان انجام شده است و برای کنارهای آن نیز از نبشی های مستحکم استیل استفاده می شود. به همین جهت بسیار قابل اطمینان خواهد بود. تمامی قسمت های این شبکه از استیل ضد زنگ ساخته شده است که در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد.

دستگاه گردو شکن برقی

دستگاه گردو شکن با ابعادی به طول ۸۰ و عرض ۶۰ سانتی متر و با ارتفاع ۱ و نیم متر ظرفیت شکستن ۲۲۰ کیلوگرم گردو و بادام را در مدت زمان یک ساعت دارا می باشد، جنس این دستگاه از کلاف آهن بوده و به دلیل چرخ دار بودن پایه ها، جابه جایی آن نیز ساده می باشد علاوه بر این در این دستگاه ۲ چرخ به صورت ترمز دار تعبیه شده است که در هنگام قرار گیری در محل مشخص با استفاده از ترمزها مانع از لغزش و حرکت آن می شود.

این محصول قابلیت اتصال به برق شهری یا برق سه فاز را به درخواست و مطابق با نظر مشتری دارد، وجود موتور ۱ اسب بخار گیربکس دار با دور ۱۴۰۰ سبب شده است که این دستگاه بتواند با سرعت بالا حجم زیادی گردو و بادام را مغز کند.

بدنه ی این دستگاه از رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشیده شده است که همین امر علاوه بر این که بدنه را در مقابل پوسیدگی و رطوبت مقاوم نگه می دارد سبب سهولت در نظافت آن نیز خواهد شد.

در سمت چپ این دستگاه ۲ عدد کلید فشنگی یا فیوز برای خاموش و روشن کردن دستگاه تعبیه شده است، با استفاده از این دستگاه که دارای سورتر یا جدا کننده می باشد می توانید تفاله یا چوب گردو و بادام را به راحتی جدا کنید، نکته ی قابل توجه در این دستگاه توانای مغز کردن گردو و بادام در اندازه های مختلف می باشد به طوری که با کمک پیچ تنظیم این دستگاه بادام های بزرگ را با توجه به قطر آن ها رد کرده و بعد از گذشت ۳۰ ثانیه شروع به مغز کردن بادام یا گردوهای کوچک تر می کند.

کاتر گریل

این وسیله همانند یک کاردک عمل کرده با این تفاوت که به دلیل سنگین بودن و زاویه دار بودن بخش جلویی قادر به تمیز کردن و پاک کردن انواع تفاله و چربی غذا از روی  گریل های ذغالی، گریل روغنی، فر ساندویچی، سنگ چدنی گریل روغنی خواهد بود، کاتر گریل در وزن ۱ کیلوگرم و از جنس آلومینیوم ساخته شده است، طول این وسیله ۴۵ سانتی متر بوده و استفاده از رنگ کوره ای الکترواستاتیک در ساخت این وسیله سبب شده است که مقاوم و دوام آن بیش تر شود.

تیغه های استیل موجود در این دستگاه به سریع و راحت پاک کردن رویه ی انواع سنگ چدنی و گریل کمک خواهد کرد، این وسیله به رنگ های سفید صدفی و صورتی تولید می شود البته در صورت سفارش مشتری می توان کاتر گریل را در رنگ دلخواه مشتریان عرضه کرد.

این وسیله برای صاحبان فست فود، کافی شاپ، ساندویچی و هر کسب و کاری که با انواع صفحات چدنی و گریل سر و کار داشته و به نظافت و تمیزی اهمیت بالایی می دهند مناسب می باشد.

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 184 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 16:27

اجاق پلوپز سه شعله کوره دار

اجاق پلوپز سه شعله کوره دار همانگونه که از نام آن پیداست سه عدد شعله دارد که شعله مرکزی آن به صورت کوره دار طراحی شده است. با استفاده از شعله های کوره دار، آب با سرعت بیشتری به جوش می آید و درنتیجه طبخ و پخت غذاها سریعتر انجام خواهد شد. این اجاق قابلیت اتصال به گاز شهری و کپسولی را دارد که به انتخاب مشتریان تنظیم خواهد شد. هر یک از شعله ها به کمک دستگیره دسته کاردی قرمز رنگ تنظیم می شوند.

برای بدنه و رویه این اجاق از پروفیل های آهنی سنگین استفاده می شود که استحکام لازم جهت پخت دیگ های ۱۰ و ۲۰ من را فراهم می کند. به همین خاطر این دستگاه جهت استفاده در رستوران و کیترینگ های بزرگ مناسب به نظر می رسد.

برای بدنه و رویه این اجاق از پروفیل های آهنی سنگین استفاده می شود که استحکام لازم جهت پخت دیگ های ۱۰ و ۲۰ من را فراهم می کند. به همین خاطر این دستگاه جهت استفاده در رستوران و کیترینگ های بزرگ مناسب به نظر می رسد.

فر دیزی پز ۱۰۰ تایی

فر دیزی پز ۱۰۰ تایی یک دستگاه پرکاربرد در قهوه خانه ها، مراکز تهیه غذا و رستوران های سنتی به حساب می آید، این دستگاه قابلیت اتصال به گاز شهری یا کپسول را داشته که انتخاب آن به درخواست مشتریان می باشد.

این دستگاه با طول ۱۳۰ سانتی متر ساخته شده و ظرفیت پخت ۱۰۰ عدد دیزی را به صورت همزمان دارد، فر دیزی پز دارای ۲ عدد درب ریلی بوده به طوری که از سمت راست و چپ قابلیت باز و بسته شدن دارد.

نکته ی قابل توجه در ساخت این فر استفاده از عایق پشم شیشه در بدنه دستگاه و درب ها می باشد که این امر سبب شده حرارت در داخل فر حفظ شده و از اتلاف گرما جلوگیری شود، علاوه بر این با تعبیه ی دستگیره های مناسب بر روی درب امکان باز و بست آسان درب دستگاه برای آشپزان گرامی فراهم شده است.

در بدنه ی فر دیزی پز ۱۰۰ تایی از ورق استیل روکش دار استفاده شده که توانسته دوام و کیفیت بالایی را در محصول ایجاد کند، برای انتقال حرارت مناسب جهت پخت دیزی ها نیز در کف این دستگاه ۳ عدد چدنی در نظر گرفته شده، همان طور که می دانید چدن از گروه آلیاژهای آهنی بوده و برای انتقال حرارت مناسب و یکنواخت جهت پخت دیزی ها بسیار مناسب می باشد.

برای پایه های دستگاه نیز از کلاف های آهنی با پوشش رنگ الکترواستاتیک مشکی رنگ استفاه شده است.

کمد استیل صنعتی

کمد استیل با طول ۱۲۰، عرض ۵۰ و ارتفاع ۱۸۰ سانتی متر و در ۵ طبقه تولید می شود، به دلیل این که کمد بتواند تحمل وزن و بار زیادی را داشته باشد طبقات آن از جنس ورق استیل ضخیم ساخته شده است همچنین فاصله ی طبقات کمد استیل از یکدیگر ۴۰ سانتی متر می باشد.

نمای کمد استیل صنعتی از ورق استیل روکش دار ساخته می شود که البته به سفارش و درخواست مشتری می توان نما را از جنس ورق استیل نگیر ۳۰۴ نیز تولید کرد، در این کمد ۴ عدد درب وجود دارد که به صورت لولایی باز و بسته می شود.

معمولا در محیط هایی مانند درمانگاه و بیمارستان برای قرار دادن وسایل و تجهیزات اتاق عمل همانند انواع تیغ، دستکش، ماسک و لباس از این کمد استفاده می شود علاوه بر این در رستوران ها و هتل ها نیز می توان برای قرار دادن ظروف و لباس از این کمد صنعتی استفاده کرد.

پایه های این کمد بر طبق نظر مشتری از جنس استیل یا آهن ساخته می شود، علاوه بر این، کمد استیل صنعتی را می توان در ۲ مدل چرخ دار یا ثابت تولید کرد که انتخاب آن به عهده ی مشتری می باشد، در مدل ثابت ۴ عدد کفشک مشکی رنگ در پایه ها قرار می گیرد که قابلیت تنظیم ارتفاع نیز خواهد داشت و در مدل چرخ دار با قرار دادن چرخ در زیر پایه ها می توان کمد را به سهولت جابه جا کرد.

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 191 تاريخ : چهارشنبه 5 خرداد 1400 ساعت: 17:03

میز کار رستورانی استیل ۳ طبقه

این میز کار با طول ۱۵۰، عرض ۷۰ و ارتفاع ۸۵ سانتی متر ساخته می شود، که البته در پایه های آن از ۴ عدد کفشک مشکی رنگ استفاده شده که در صورت لزوم می توان ۲ تا ۵ سانتی متر ارتفاع را کم و زیاد کرد.

میزکار رستورانی استیل در ۳ طبقه ساخته شده است و طراحی آن به نحوی می باشد که قادر به تحمل وزن ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم می باشد برای همین شما می توانید با خیال راحت تجهیزات سنگین آشپزخانه را هم بر روی آن قرار دهید چرا که این میز از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است، علاوه بر این کلاف های این میز از قوطی استیل ۴۰*۴۰ با ضخامت بالا ساخته شده است که سبب مقاوم بودن میز می شود.

در ساخت این میز از یک ورق نئوپان و یک ورق گالوانیزه استفاده شده است و بعد بر روی آن شاسی کشی اصلی از جنس استیل روکش دار انجام می شود استفاده از استیل علاوه بر مقاومت در برابر خوردگی و خش سبب می شود تا نظافت و شست و شوی میز برای شخص بسیار آسان باشد.

دستگاه مرغ بریان ۷ سیخ گیربکسی

این دستگاه که به صورت گازی قادر به تهیه ی ۲۸ تا ۳۰ عدد مرغ کامل در هر بار استفاده می باشد با ابعادی به طول ۹۰ و عرض ۵۰ سانتی متر و ارتفاعی برابر با ۲ متر ساخته می شود.

در ساخت این محصول از ۱ عدد گیربکس تیپ ۸۵ استفاده شده است و موتور آن ¾ اسب بخار می باشد، دستگاه مرغ بریان دارای ۷ عدد سیخ بوده و نکته ی مهم در ساخت محصول این است که تمامی ۷ سیخ موجود در این دستگاه بدون دسته بوده و به نوعی طراحی شده است که به صورت کامل در داخل غلاف مخصوص قرار گرفته و چفت می شود.

علاوه بر چرخش مرغ های بریان که از پشت شیشه ی نشکن به چشم می آید وجود چراغ های موجود در داخل دستگاه که قابلیت اتصال به برق شهری را دارد سبب دیده شدن بهتر در شب و افزایش توجه مشتریان خواهد شد.

در کف این دستگاه از ورق استیل استفاده شده است و در هنگام پخت، روغن اضافی در داخل سینی می ریزد، به دلیل استفاده از ورق استیل روکش دار در ساخت این دستگاه نظافت آن بسیار ساده بوده و مقاومت بالایی نیز خواهد داشت.

در زیر دستگاه مرغ بریان ۴ عدد چرخ وجود دارد که باعث جابه جایی ساده و آسان این دستگاه خواهد شد، درب این محصول به سادگی قابلیت باز و بسته شدن را دارد.

دستگاه جوجه گردان ۱۲ سیخ

دستگاه جوجه گردان با ارتفاع ۱۸۵ سانتی متر ساخته شده و به گونه ای طراحی شده است که بتوان ۴۸ عدد مرغ کامل را در آن با طعم عالی طبخ کرد، در این دستگاه ۶ عدد شعله وجود دارد که ۳ تای آن به سمت ۶ سیخ ردیف اول و ۳ شعله ی دیگر به طرف ۶ سیخ پشتی می باشد تا با ایجاد حرارت یکنواخت و مساوی به تمامی سیخ ها مرغ ها به صورت کامل بریان و برشته شوند.

سیخ های این دستگاه با دسته های چوبی ساخته شده اند به طوری که دسته های آن به صورت نسوز بوده و باعث می شود گرما و حرارت به دسته ها منتقل نشود.

دستگاه جوجه گردان ۱۲ سیخ دارای ۴ عدد یاتاق می باشد که در بالا و پایین قابل نصب است، وجود ۴ چرخ در زیر این دستگاه سبب شده تا بتوان به راحتی دستگاه را جابه جا کرد.

در دو طرف دستگاه جوجه گردان نمای شیشه ای از جنس نشکن و مقاوم در برابر حرارت و گرما قرار داده می شود، استفاده از نمای شیشه ای سبب می شود تا مرغ ها در معرض دید مشتریان قرار بگیرند، این محصول دارای ۲ عدد درب متحرک کشویی می باشد.

در ساخت این محصول از موتور با کیفیت استفاده شده است به طوری که بتواند شفت اصلی دستگاه را بچرخاند علاوه بر این، دستگاه قابلیت اتصال به برق شهری را نیز دارا می باشد.

نکته ی دیگر به کار گیری سینی چربی گیر در قسمت پایین دستگاه از جنس ورق استیل می باشد که مانع از ریختن ضایعات بر روی زمین می شود و علاوه بر این می توان در پایان روز سینی را تمیز کرد.

وجود جایگاهی برای نصب لامپ، هالوژن یا پروژکتور نیز یکی دیگر از مزیت های این دستگاه می باشد، که باعث روشنایی در داخل دستگاه و ایجاد توجه بیش تری خواهد شد.

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 187 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 17:33

فر ساندویچی سه کاره بندری

فر ساندویچی سه کاره بندری یکی از محصولات برند ابتکار استیل است که علاوه بر کیفیت وکارایی بالا، طراحی و ظاهر زیبایی نیز دارد و از این بابت بسیار مورد توجه قرار می گیرد. سه طرف بیرونی فر با شیشه پوشیده شده است و در قسمت سقف طراحی به صورت کلبه ای انجام شده و هود نیز در سقف قرار می گیرد.

در داخل دستگاه یک عدد بن ماری استیل ½ جهت سرخ کردن سیب زمینی، کتلت، سوسیس و غیره وجود دارد که تمام مواد غذایی را یک دست و برشته آماده سرو می کند. با استفاده از سنگ چدنی روغنی این فر اغذیه انواع همبرگر در کمترین زمان ممکن آماده می شوند. اگر ساندویچ های شما نیاز به آماده کردن سس یا تفت دادن مواد مختلف دارد؛ نیاز نیست از اجاق استفاده کنید. یک شعله استاندارد نیز روی این فر وجود دارد.

این امکان وجود دارد که بنا به درخواست مشتری در طبقه پایین دستگاه فر پیتزایی نصب شود.

کانتر صندوق فست فود

همان طور که اشاره شده این محصول از یک کانتر رف دار و یک میز کشودار تشکیل شده است طول کانتر ۱۵۰ سانتی متر و طول میز ۶۰ سانتی متر است، پس کانتر صندوق در کل طول ۲۱۰ متر را دارا می باشد، به دلیل زیباتر دیده شدن محصول، در جلوی این کانتر شیشه ای طراحی شده است، جنس کانتر صندوق دار از استیل روکش دار بوده و دارای رف یا سینی استیل با عرض ۲۰ و طول ۱۵۰ سانتی متر نیز می باشد. به دلیل ایجاد استحکام در تولید این محصول، رف موجود در کانتر توسط ۴ عدد پایه ی استیل به کانتر متصل شده است.

نکته ی مهم در طراحی و ساخت این محصول که سبب می شود از دیگر کانترها متمایز شود ایجاد سوراخی با قطر ۱۵ سانتی متر بر روی میز کانتر می باشد که می توان با قرار دادن سطل زباله در زیر این سوراخ پسماند و باقی مانده ی غذاها را به داخل آن ریخت.

برای جلوگیری از افتادن وسایل به زمین در ساخت این میز لبه ای با اندازه ی ۱۰ سانتی متر را در نظر گرفته اند و محصول به صورت لبه دار ارائه می شود.

میز کنار کانتر که برای سفارش گرفتن از مشتری و پرداخت صورت حساب می باشد دارای یک کشو بوده که به صورت ریلی باز و بست می شود، این میز ابعادی به طول ۶۰، عرض ۶۵ و ارتفاع ۸۵ سانتی متر را دارد و از جنس ورق استیل روکش دار ساخته شده است کشوی این میز هم ابعادی برابر با ۵۰*۳۰ سانتی متر دارد و محل مناسبی برای قرار دادن پول می باشد.

فر ساندویچی ۶ کاره بدون هود

این فر با ابعادی به طول ۱۲۰، عرض ۸۰ و ارتفاع ۸۵ سانتی متر توسط گروه صنعتی ابتکار استیل طراحی و تولید می شود، فر ساندویچی ۶ کاره به سرآشپز امکان تهیه ی چندین مدل غذا را می دهد، این فر برای سرخ کردن سوسیس، فلافل و سیب زمینی، گریل کردن استیک و فیله ی مرغ و آماده سازی پیتزا مناسب می باشد.

از جمله امکانات این فر می توان به یک عدد سینی چدنی لیزری طرح apw اشاره کرد، ابعاد این سینی ۴۰*۶۰ سانتی متر بوده و دور تا دور آن از ورق یک و ربع استفاده شده است تا در هنگام سرخ کردن استیک یا فیله ی مرغ روغن به اطراف نریزد و سرآشپز بتواند به راحتی سینی را تمیز کند.

دو عدد بن ماری ½ در سمت راست گریل روغنی قرار گرفته که در زیر آن شعله وجود دارد و می توان برای سرخ کردن انواع مواد غذایی از جمله فلافل و سیب زمینی از آن استفاده کرد. از دیگر امکانات این فر ساندویچی می توان به وجود یک عدد گریل ذغالی به ابعاد ۳۰ در ۳۳ سانتی متر اشاره کرد، این گریل به نوعی طراحی شده است که کناره های آن از استیل استفاده شده و سبب می شود که شکل زیبایی داشته باشد.

یک عدد شعله به ابعاد ۲۰*۲۰ نیز در بالای فر برای پختن و داغ کردن تعبیه شده است تا در صورت نیاز به شعله بتوان از آن استفاده کرد، علاوه بر این یک فر پیتزا با قابلیت پخت ۹ عدد بشقاب پیتزا به صورت همزمان در پایین این فر قرار گرفته که در داخل آن از سنگ آجر نسوز استفاده شده است.

برای سهولت در نظافت و شست و شو بعد از کار با این فر یک عدد سینی چربی گیر نیز تعبیه شده است، این سینی از ریختن روغن و اضافات غذا جلوگیری خواهد کرد علاوه بر این  آشپز بعد از انجام کار می تواند به راحتی سینی را تمیز کند. وجود یک لبه ی ۵ سانتی متری در سه طرف این فر سبب شده است تا از افتادن وسایل و تجهیزات سرآشپز به زمین جلوگیری کند.

 

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 266 تاريخ : دوشنبه 3 خرداد 1400 ساعت: 17:52

سبزی خردکن سطلی

جهت پخت بسیاری از غذاهای محلی و بومی به سبزی خردشده نیاز است. خرد کردن سبزی در حجم زیاد کار خطرناک و زمانبری خواهد بود که باید برای این منظور از دستگاه های پرقدرت استفاده شود. سبزی خردکن سطلی ابتکار استیل از یک سطل استیل به همراه تیغه استیل تشکیل شده است که روی یک پایه قرار می گیرد.  تیغه سبزی خردکن باید بسیار تیز باشد و با سرعت مناسب حرکت کند. این امر مانع از آب انداختن و له شدن سبزیجات می شود.

قسمت بالایی آن که از جنس استیل است و به صورت مستقیم با سبزیجات ارتباط دارد؛ کاملا قابل شستشو است. بخش پایه نیز با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشانده شده که موجب افزایش مقاومت و دوام آن می شود. در هنگام تخلیه سبزیجات خردشده امکان بریدن دست ها وجود دارد. بنابراین حتما از کاردکی که به همراه سبزی خردکن عرضه می شود برای این منظور استفاده کنید.

دستگاه خلال کن دیواری

نکته ی مهم در استفاده از این دستگاه این است که می توان آن را توسط پیچ هایی که در ۴ طرف دستگاه وجود دارد بر روی دیوار یا میز کار پیچ کرد، دستگاه خلال کن دیواری با وزن ۷ کیلوگرم و از جنس آلومینیوم ریخته گری شده ساخته شده است، دستگاه خلال کن با طول ۴۰ و عرض ۲۹ سانتی متر و ارتفاع ۲۴ سانتی متر با رنگ کوره ای الکترواستاتیک و در رنگ های مختلف سفید صدفی، صورتی، مشکی و قرمز به درخواست مشتری تولید می شود.

استفاده از تیغه های تیز از جنس استیل باعث شده است که بتوانید سیب زمینی را با وارد کردن فشار بر روی دستگیره خلال کرد، دستگیره ی قرار گرفته بر روی دستگاه علاوه بر این که کار کردن با این وسیله را آسان می کند موجب حفظ رنگ دستگاه نیز می شود.

تیغه های این دستگاه قابلیت برش سیب زمینی، پیاز، فلفل دلمه ای و انواع میوه ها را به صورت مکعب های ۲*۲ یا ۴*۴ دارد که البته انتخاب تیغه به درخواست مشتری بستگی دارد.

دستگاه خلال کن ایستاده

این محصول از جنس آلومینیوم و با ابعادی به طول ۴۵ سانتی متر، عرض ۲۴ سانتی متر و ارتفاع ۱۱۰ سانتی متر ساخته شده است، وزن این دستگاه ۱۱ کیلوگرم بوده و به دلیل ابعاد مناسبی که دارد قابل استفاده در مغازه ها و فست فودی های کوچک می باشد، دستگاه خلال کن ایستاده با استفاده از پوشش رنگ الکترواستاتیک و در رنگ های سفید صدفی، قرمز، صورتی، نارنجی و مشکی قابل عرضه به مشتریان می باشد.

دستگاه خلال کن ۴ پایه ثابت دارای ۲ عدد تیغه از جنس استیل ضد زنگ بوده که البته ابعاد آن با توجه به نیاز مشتریان قابل تغییر می باشد، با استفاده از این دستگاه می توان خلال هایی هم اندازه در ابعاد یکسان توسط وارد آوردن نیروی دست تهیه کرد.

از ویژگی های مهم این محصول می توان به وجود ۴ پایه ی ثابت که به یکدیگر متصل هستند اشاره کرد این اتصال پایه ها سبب می شود که تعادل دستگاه هنگام وارد آوردن فشار توسط دست برای تهیه ی خلال کاملا حفظ شود علاوه بر این می توان در وسط پایه ها سطل یا ظرفی قرار داد تا خلال ها به داخل آن بریزند.

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 225 تاريخ : يکشنبه 2 خرداد 1400 ساعت: 20:46

میز کار کبابی

این میز از ۳ طبقه تشکیل شده است که جنس آن ورق استیل خش دار می باشد، پایه های این میز نیز از جنس کلاف های استیل ۴۰*۴۰ بوده که استحکام و مقاومت لازم را ایجاد می کند.

از طبقات مختلف این میز می توان برای قرار دادن دورچین ها، لوازم و ظروف یک بار مصرف استفاده کرد، طول این میز کار ۱۹۰ و عرض آن ۷۰ سانتی متر می باشد، این میز از جنس استیل و کاملا بهداشتی تولید می شود و برای محیط هایی که بهداشت و نظافت در آن جا اهمیت دارد بسیار مناسب می باشد.

از طبقه ی اول این میز می توان برای آماده سازی غذا یا کباب ها و قرار دادن دورچین و به طور کلی بسته بندی غذا استفاده کرد، و از طبقات دوم و سوم نیز برای قرار دادن تجهیزات ولوازم مورد نیاز برای آماده سازی غذا استفاده می شود.

میز کار کبابی از یک طبقه به عنوان پیشخوان نیز تشکیل شده است که عرض این بخش ۲۵ سانتی متر و ارتفاع آن نیز ۳۰ سانتی متر می باشد و برای ارائه ی غذای آماده شده به مشتریان مورد استفاده قرار می گیرد.

این میز کار به نوعی طراحی شده است که در صورت نیاز و درخواست مشتری به صورت چرخ دار تولید می شود در غیر این صورت با دارا بودن کفشک های مشکی رنگ امکان تغییر ارتفاع ۲ تا ۳ سانتی متری را برای مشتریان فراهم می کند.

نکته ی قابل توجه در ساخت این میز وجود لبه ی ۳ سانتی متری در طبقه ی اول می باشد که باعث می شود به راحتی بتوان میز را

به دیوار تکیه داد علاوه بر این در هنگام قرار دادن لوازم و تجهیزات وجود این لبه از افتادن احتمالی لوازم جلوگیری خواهد کرد.

دستگاه اسلایسر گوجه فرنگی دستی

طول دستگاه اسلایسر ۳۰، عرض آن ۱۷ و ارتفاعی برابر با ۱۵ سانتی متر دارد، این محصول از ۱۰ عدد تیغه به ضخامت ۸ میلی متر تشکیل شده است جنس این تیغه ها از استیل بوده و در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد، کارکرد این محصول به صورت دستی بوده و در هر بار می تواند گوجه را به ۱۰ قسمت مساوی به صورت ورقه ای تقسیم کند.

وزن این دستگاه در حدود ۷ کیلوگرم است، این دستگاه ۱ عدد دستگیره ی استیل دارد که می توان با نگه داشتن آن در حین جلو و عقب کردن اسلایسر برای برش زدن از حرکت و تکان خوردن دستگاه جلوگیری کرد.

این محصول برای محیط هایی مانند فست فودها، هتل ها، ساندویچی ها، رستوران ها، تالار و آشپزخانه های صنعتی قابل استفاده می باشد.

میز برنج پاک کنی

با استفاده از میز برنج پاک کنی تمام استیل دو کارگر همزمان می توانند مواد اولیه غذاها از جمله برنج، حبوبات یا حتی مرغ و ماهی و گوشت را پاک کنند و ضایعات آن را به ساده ترین شکل ممکن داخل سطل زباله بریزند. در دو طرف این میز دو عدد حفره وجود دارد که عمل تخلیه دور ریز مواد غذایی از طریق این قسمت انجام می شود. البته در بخش مرکز نیز یک حفره مستطیلی شکل دیگر نیز وجود دارد که برای همین منظور در نظر گرفته شده است.

با توجه به اینکه تمامی قسمت های میز از جنس استیل ضد زنگ ساخته می شود؛ شستشو آن به آسانی انجام می شود و کاملا بهداشتی است. در نتیجه با تهیه این محصول مجموعه شما مورد تایید وزارت بهداشت و بازرسین اصناف قرار خواهد گرفت.

 

راه اندازی تجهیزات آشپزخانه...
ما را در سایت راه اندازی تجهیزات آشپزخانه دنبال می کنید

نویسنده : آوا امینی بازدید : 195 تاريخ : شنبه 1 خرداد 1400 ساعت: 16:15